Annemiek-kenia.reismee.nl

Wennen!

Inmiddels ben ik alweer een week in Nederland en een 40jarige trouwdag, een klusdag en2 werkdagen verder. Ik kijk terug op een hele mooie periode in Keniadie voorbij is gevlogen! Nu mag ik in Nederland m'n plekje weer gaan vinden.. en dat valt nog niet mee. Het Nederlandse tempo valt echt vies tegen :-) en ook lichamelijk moet ik weer helemaal in conditie komen (in de hitte in Afrika valt nou eenmaal niet veel te sporten). Op m'n werk start ik met voornamelijk nieuwe cliënten, wat bijna aanvoelt alsof ik een nieuwe baan heb. Daarnaast is de periode met David nu ook afgesloten, waardoor ik ook in dat opzicht aan het begin van een ander leven sta. Spannend, anders, nieuw, uitdagend! Gelukkig kan ik van Kenia nog evennagenietendoor de foto's en video's te bekijken die ik heb gemaakt ende leuke telefoontjes en smsjesdie ik krijg uit Kenia.Ik ga de gezelligheid, de kindertjes, m'n gastmama's, de quiltvrouwen, het quilten zelf, de warmte, de oceaan voor de deur en alle andere lieve mensen die ik daar heb ontmoet heel erg missen! Een ticket terug staat gelukkig altijd vrij.. Maar nu eerst tijd om m'n nieuwe leven hier weer op te gaan pakken!

Omdat dit 1 van m'n laatste weblogverhalen is,
- wil ik jullie nog 1 keer zeggen dathet daar altijd weer geweldig leuk was m'n weblog-inboxte openenmet die gezellige berichtjes van jullie!
- wil ik de mensen bedanken die een gift hebben gegeven voor de school in Blessed Camp. Het plan voor de school is klaar en ze gaan zeer binnenkort starten met bouwen. Ik heb de grond gezien waarop dat gaat gebeuren (en ik zal een foto toevoegen), en de waterleiding is er al (stromend water!) en met de kliniek, de keuken en de wc waren ze hard bezig! Ik zal jullie op de hoogte houden van hoe het gaat met de school.
- wil ik de oproep neerleggen of ermensen (jong of oud, jijzelf of in je omgeving) zijn met naaiervaring die geïnteresseerd zijn in het project op Blessed Camp en zin hebben om het quilten/patchwork met de vrouwen verder op te pakken! Er is nu nog maar 1 vrijwilliger op Blessed Camp, die over een paar weken ook weg zal gaan, en voor de periode ernahebben zich nog geen vrijwilligers aangemeld. Omdat de quiltvrouwen (toenemend) geïnteresseerd waren in het naaiproject, ze het leuk vonden en er voor willen gaan, maar nog zeker sturing en begeleiding nodig hebben en ook nieuwe dingen willen leren, zou het geweldig zijn als er mensen zin hebben als vrijwilliger naar Blessed Camp te gaan! Ik kan het absoluut aanraden! De vrouwen zijn leuk en willen leren, de kindertjes zijn vreselijk schattig, de mango'sonweerstaanbaar, de oceaan ligt aan je voeten, de warmte en de gastvrijheid zijn overweldigend, en als je van naaien of quilten of patchwork houdt zit je hier helemaal goed! Voor meer informatie kun je bij mij terecht of bij de organisatie (http://www.doingoood.nl/).

Heel veel liefs!
Annemiek

Reacties

Reacties

Anneke

Lieve Annemiek, je hebt een super tijd gehad en die heb je in je pocket! Bijzonder om elkaar zo te hebben ontmoet. Tot snel!

Brigitte Benjamins

Annemieke lees nog even je laatste berichten door, leuk ook die foto's en wat zal jij een indrukken hebben op gedaan.
Bellen elkaar gauw en het was leuk je zondag weer terug te zien.
Op naar een nieuw hoofdstuk in je leven,
liefs, Brigitte.

geertjekk@kliksafe.nl

Hoi Annemiek,
Ben je mailadres kwijt! Sorry! Kun je de portemonnees soms meegevn aan Aad Vermeulen...die gaat iedere donderdag naar hardinxvel-G. Een personeelslid daar vandaan woont in Leerdam. Alvast mijn dank!!
Als je zin hebt kom je dan? Groet van Geertje.

Gerard de Jong

Hoi Annemiek,
Tja dat is weer even wennen maar het enthousiasme klinkt stevig door. heerlijk om dat te lezen. inderedaad heel veel nieuwe dingen maar wat een rijkdam aan extra herinneringen die je nu bij je draagt. Veel succes met verdere onrtdekkingen en plannen
Gerard

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood