Annemiek-kenia.reismee.nl

bouw van een school in Blessed Camp

Hallo allemaal,
Leukom jullie reacties telezenen te horen!
Het eind van december nadert, en hoewel de sneeuw een welkome afsluiting is van dit jaar kijk ik natuurlijk uit naar het warme Afrika!

Behalve dat hetontzettend leuk is om 3 maanden op deprojecten te kunnen helpen, zou ik ook op een andere manier willenbijdragen. In januari is voor Blessed Camp (mijn 2e project) de bouw van een schooltje gepland. Hiervoor is25.000 euro nodig, waarvan al 10.000is opgehaald.Het plan was om in januari methet bouwen te starten, en waarschijnlijk gaathet ook lukken om in ieder geval een begin te maken. Het zou natuurlijk geweldig zijn als het niet bij een begin hoefde te blijven en de school afgebouwd kan worden.

Als jullie hierbij willen helpen kan jeeenbijdrage overmaken op een rekening die alleen bestemd is voor dit doel: Rekeningnummer159388430 t.n.v. Annemiek de Vos te Apeldoorn.De organisatiewerktkleinschalig,bestaat alleen uit vrijwilligers en er zalgeen geldaan de strijkstok blijven hangen!

Als je het liever aan een ander projectwil geven,kan dat ook. Kijk dan op:www.dgfoundation.nl/verlanglijsten.htmlen vermeld dan ook het doel als je geld overmaakt. Ik zorg dat het opde juiste plaats komt.Ik heb nu in de eerste plaats voor het schooltje gekozen omdat dit nu de hoogste prioriteit is!

Groeten Annemiek

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood