Annemiek-kenia.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Annemiek

Reacties

Reacties

Carlijn

Hey!

Veel succes met de voorbereidingen!

Leuk om digitaal met je mee te reizen.

Groeten Carlijn

Marijn

Leuk dat je deze weblog bij gaat houden, dan blijven wij een beetje op de hoogte van jouw spannende avonturen aan de andere kant van de wereld!

Alvast heel veel plezier er succes met de voorbereidingen en met de reis.

Groetjes Marijn

Margriet

Heerlijk dat je gaat bloggen. 'k Kijk nu al uit naar je verhalen.
Wanneer vertrek je?

Jack

Gaaf om zo, met je mee te reizen vanuit mijn eigen plekje!

Tom

Zo gaan we een beetje met zn allen naar Kenia:-).
Veel plezier en voldoening gewenst daar en ben eveneens benieuwd naar je verhalen en foto's:-)
Tom

Cora

Hoezo nog 20 dagen? Het is nu al begonnen!
En ik zie er naar uit van je te lezen en zien(veel foto's graag) wat je mee gaat maken.

Spreek je snel nog even live voor je vertrekt!
Liefs Cora

Agnita

Hoi Annemiek,
heel veel plezier.... geniet.

ik volg je met veel plezier en geniet vanuit hier mee,...

liefs
agnita

Wil

Dag Annemiek,
Heb het goed daar en maak van dit jaar, jou jaar!
De spreuk van
"Wie goed doet goed ontmoet"geef ik graag aan jou.
Hopelijk zie je veel hoe de mensen leven, werken, wonen en mag je ook lekkere mais pap eten ik blijf je volgen en ben benieuwd. Veel groetjes uit nog steeds het koude Nederland.Wil.

agnita

hoi hoi,

wat een andere wereld zeg,.....dat ken je van boeken, tv , maar 'tis wel iets anders als ik het bekijk met het idee dat jij dit nu beleeft en daar bent,....heel bijzonder. Geniet,. liefs agnita

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood